31.10.10

Amaterke

Devojke za SEX


Priča inspirisana redoviti korisnik na NN, koji je najavio da su ona i njezin muž su išli na putovanje i bili u nadi da kontaktirate amaterski snimatelj u filmu svoje iskorištavati u spavaćoj sobi.
Priča počinje s Holly i ja odgovarajuće kroz amaterske web stranicu pod nazivom Newbie Aktovi, lijepo komentare na prvi, a zatim zamjene fotografije, video snimke i pisanje erotske priče jedni drugima. Jebanje
Ja sam 47, prekomjerna težina i proćelav, s prilično dobar ten osim gdje sam nositi moje hlače. Ja sam u braku s ženom koja ne zna o web stranici, niti će ona uživati u njoj.
Holly je 58, s lijepo lice, crvene kose i blijedo Pjegava koža. Ona je super, tanko tijelo za svoju dob i često se obrija. Njezina tits su male, ali lijepe, oni su blagi sag, i topped off sa najljepše, blijedo ružičaste, silovit areolas, i velike, tvrde bradavice.
Scott vrlo rijetko se pojavljuje na web stranici kao i mnogo više nego oslonac u slikama, bilo da se njegov penis Holly je wanking ili sisa, ili ruka groping Holly je lijep tijela. Ali ono što ja mogu učiniti, on je oko iste dobi kao i Holly, a opet prilično blijedo u ten i dobro održavan tijelo za njegovu dob.
Devojke
Nakon otprilike 18 mjeseci ili tako, Holly i Scott planira krenuti, i kao što se dogodilo da će to biti u istom gradu kao ja bi se u na poslovnom putu. Kada smo saznali da nije mogao vjerovati našu sreću da bi dobili priliku da upoznaju jedni druge u tijelu.
Nakon što aranžmane za knjigu u istom hotelu, Holly mi je poslao osobnu poruku i rekao da joj je i Scott su razgovarali i željeli, da sam spreman, za mene to biti njihov čovjek kameru za noć. Oni su navodno je često raspravlja da netko film njih seksa, ali je uvijek shied daleko od njega. Međutim, oni su osjetili da me pozna dosta dobro, ali kao što sam i živio preko Atlantika, bio sam u someways stranac, a ne jedan od njihovih prijatelja pa sam postavljen račun za njih.
Mislio sam dugo i teško. Bio sam u braku, ali snimanje neće biti nevjeran, zar ne? Uostalom bilo bi Holly i Scott seksa, i ja bi se iza kamere, pa sam pristao.
Devojke Amaterke
Pa, na kraju je došao dan, i sam provjeriti u hotel. To je bio sredinom poslijepodneva, a nismo u susret do oko 19h00, pa sam ostao u svojoj sobi, mi je otvorio laptop i otišao na NN, prijavom izravno na Holly. I browsed kroz svoje fotografije i kao i uvijek pokazala previše, pa sam skliznuo iz moje hlače i počeo da udara moj penis. Nastao je teže i teže, i onda samo kao što sam ja mogao osjetiti moje loptice sa punjenjem hrabrost sam otvorio datoteku Holly na video da je napravio za mene osobno. Sam gajio ove snimke, a često je pucao moja opterećenja gledajući joj polako raspakirajte joj vrh, dok razgovarati sa mnom, a zatim kao njezin goli grudi ispunjen zaslon ona nježno ih jiggled i kao i obično sam pucao moj teret.Devojke
Ja očistiti, otišao za tuš, i obukla spreman za susret Holly i Scott.
Sam stavio na moj redoviti gaćice, par mornarice chinos i lagan, svjetlo obojena košulja koje sam ostavio untucked, s vrha dvije tipke nespreman i rukavima valjane do show off moje opaljen kože. Ja ne zamaram s čarapama i navučen na par casual plovidbe tipa cipele. Ja poprskan na moj aftershave i pogledao u ogledalo, nisam stvarno bilo kakve slike, pa sam našao ga je teško zamisliti što Holly uživali, ili je dobio uključen po meni, ali ona je rekla da nije, a ja sam bio ovdje sada , tako da je dovoljno dobar.
Amaterke
Jebanje
Sjedeći u predvorju hotela sam čekao, i pravo na vrijeme i Holly Scott stigao. Scott je nosio lagani provjeriti majicu i plave traperice s nu-mužjak cipele i Holly je slika. Njena crvena kosa tretirana kemikalijama i besprijekoran, to uokvireno joj blijeda, lijepo lice. Nosila je tanku, vidjeti kroz, crna bluza kroz koje joj lijepe, Lacy, crni grudnjak može jasno vidjeti njezin divan cupping male boobs. Njena bluza nije bio uvučen u već visio preko struka njezine suknje što istaknuti njezin tanak struk i ravni trbuh. Njena suknja završio tik ispod koljena. Pogledao sam dolje na nogama, a oni su pokriveni ili čarape ili tajice, a ona je nosio par klin s potpeticom, crni, otvorena vrhom sandale. Devojke Amaterke

Skočio sam do njih pozdravljam, čvrsto trese Scott ruku prije nego kratak poljubac na svakom obrazu s Holly. Tijekom poljubac Osjećao sam njezine grudi kistom protiv moje tijelo i moj um je bio odmah baci natrag na svoje fotografije i moj video iz NN, koje miješanjem moj penis u moje hlače.
Ostavili smo u hotelu i našao mali restoran za naše večernji obrok, napravio naš narudžbe i otvoriti bocu vina.
Počeli smo s malim razgovor o našim putovanja doći do hotela, ali kao vino zgrabi smo se preselili na pitanje u ruci. Dogovorili smo se da će Scott i Holly zadovoljstvo jedni druge, ali nije imao posebno planove o tome kako stvari će ići. Bio sam na filmu i slikati kao svoje sjednice oštro kritizirao van. Mogao bih biti kao što je obučen ili gol kao što sam osjetio u formi, i doista dobrodošli igrati sa sobom dok promatranje i snimanje, ali nije da nema dira, osim ako sva tri nas dogovoreno.
Devojke
Čak i kao što smo napraviti ovaj sporazum nisam mogao pomoći, ali gledati dolje na Holly je malo tits i mislim da bi bilo šteta da nakon što sve taj način JA nije 'dobiti da imaju osjećaj da ih, i povucite i sisanje na one lijepe velike bradavice.
Nedugo nakon što smo završili naš obrok smo napravili naš put natrag do hotela, Scott i ja obje strane Holly kao ona vezana rukama kroz naše.
Po dolasku natrag u hotel smo napravili naš put do Holly i Scott u sobu, i bio sam toliko zadovoljan da pronaći da je vrlo velika prostorija, gotovo apartmanu, s kauč i stolice, kao i krevet i obrada površina.
Holly rukom da nam da sjedne i onda otvorila mini bar da nas sipati sve piće.
Kao što je ona savijena leđa i naprijed sam buljila u nju, uzimajući u nju vitko krivulje, njezin vitak noge i gledao svoj trbuh i grudnjak uvukla boobs kretati ispod tanke, vidi kroz vrh.
Kao što je prošao naš pije ona je samo stajala i nasmiješio se nas oboje, a zatim s poljuljati njezine bokove i malo mrdati u grudima ona je najavila da će traka za nas oboje prije nego ona i Scott bi seks.
Amaterke

"Pete, bolje dobiti kameru i napravi sebi udoban. To uključuje skidanje sve odjeće koju svibanj ištanje to", rekao je Holly.
JA baciti moj piti dolje i ustao, pod budnim pogledom Holly Scott i ja skinula moje košulje, cipele i hlače, ali je ostavio na moje hlače.
Kao što sam skinuo sam osjećao neugodan kao Holly Scott i zagledao se u moje tijelo, moj veliki trbuh i čovjek boobs su dobro opaljen, ali kao što sam neka moj hlače pad bio jasan bijeli ten linija iznad i ispod moje hlače.
Devojke Amaterke
Unatoč moja nespretnost sam također počela osjećati pobudila, nakon svega što sam otkrila je ništa novo za njih, da bih vidio moje golo tijelo puno puta u fotografijama sam poslao, tako da je moj penis polako počeo da nabubri.

Devojke za SEX


Kao što sam prestao na moje hlače sam mogao osjetiti blagi trbuhom i ja gledao na Holly i Scott, koji su oboje bili bulji u moje prepone u očekivanju, ali sam leant naprijed i pokupio kameru.Devojke
Uz to, Holly zgazi naprijed, smiješeći se na mene, ona stavi ruku oko mog struka i sam mogao osjetiti njezin grudi kistom protiv moje golim prsima kroz nju svilenkastom bluzu.
Ljubljenje mi je na obraz je šapnuo: "Hajde Pete, to je besmisleno da ih ostavite na sada, vi ćete biti teško uskoro, a vi ćete biti drago da ih sići." S tom je izvukao pojas moje hlače daleko od mog struka i gledao dolje u njih na moj polu-hard penis, prije nego što tražite natrag u mene i treptanje. "Pa, što misliš?"
Ja slušam grlo i dogovoreno, te da je s vrhom ispred moje hlače naprijed i neka moj penis ispasti i onda je koraknuo nazad.
Jebanje
Pogledao sam na Scott, a on se nasmiješio i rekao: "Pa nositi na Pete, kao što znate svi smo se složili ne dira, tako da ćete morati da ih skinu sebe!"
Zgrabio sam strane hlače te ih skliznula preko moje hips, i off, cijelo vrijeme moj penis je bio otok, a zatim s pokretom moje noge sam ih šutirali off u potpunosti i stajao gol ispred njih oboje.
Sada s kamerom u ruci sam uzeo moje mjesto natrag na kauč, uz Scotta, i pogledao u Holly koja je lizanje joj usne ostaju joj oči zalijepljen na moje prepone.
Sjedeći pored gola Scotta sam još uvijek osjećala malo čudno, ali mi je pozornost natrag na Holly kao ona povijala preko igrača hotela CD i staviti na disk sporo raspoloženje glazbe.
Amaterke

Uz poljuljati njezine tanak kukova uzela u spor, dug, dubok, dah i prstima posegnuo za gornji gumb joj fin, nježan, crna bluza.
Njezina glava spušta, i jedan po jedan ona undid gumbe, dok i dalje dah polako i duboko, što joj grudi rastu i niže ispod materijala.
Dok sam promatrao i snimio njezin moje noge su širom otvorena i moj penis je počeo rasti. Pogledao sam Scott, ali on je bio transfixed na Holly poništiti bluzu.
Na poništiti posljednji gumb Holly pogledao gore i uključite se nasmiješio u nas oboje. Polako joj se rastali materijal otkriti joj blijedo, freckly, kože i istovremeno protrlja rukama preko njenog stana trbuh dok je još uvijek kreće bokovima u kružnim pokretima.
Devojke
Zatim uzimanje obje strane od vrha je izvukao ga širom otvorena, i to skliznula joj lijepu ramena. Kao što je zagledao u moj penis Holly neka haljinu skliznuti rukama i leđima. Jednom od ona ga je uzeo u jednoj ruci i hodio prema kauč. Ona neka se ogrnuti preko ruke od kauč pored mene prije nego što ju je vukao preko moj penis i Scott konačno krilu ispustite na pod.
Dojam materijala je napravio moj penis skakati, a ja sada bila gotovo uspravno, ali ja opirali ga dira i nastavio film njom.
Ruke skliznuo u pojas njezine suknje. Ona pomiluje joj donji trbuh odmah iznad stidne nasip joj prije nego što ih se kreće na stranu suknje da ga unzip.
Holding stavite ga čekala, ovaj put bulji u Scott's prepone prije nego ostavljajući to ispadne da bi se otkrilo da je njezin gaćice su također bili crni i uskladiti njene ljupke male grudnjak, i da joj čarape su prave održava se uz malu crnu vješalica pojas.
Jebanje
Ja lizali moje usne i gledao Scott, a onda natrag u Holly stajala je pred nama u svom donjem rublju. Moj penis je polu-uspravno, a ja nosio na snimanje kao Holly kreće prema Scott i skinuo košulju prije nego što je bacanje na hrpu odjeće u kutu.
Koračni natrag Holly pouted u kameru prije kliženje jedan remen joj grudnjak dolje joj ruku, a potom drugi, a zatim s jednom rukom iza nje ona undid kopča, ali održava šalice grudnjak labavo da joj boobs s drugim .
Holding jednu šalicu u svakoj ruci ona masira joj tits sa crnim, čipkan materijal prije nego što je bacio grudnjak u Scott, i otkriva joj otresit, kremasti bijeli grudi, silovit roza areolas i ogromne bradavice teško.
S rukama na bokovima Holly potisak prsima prema meni i kamere, joj boobs su veličanstvene. Tako često predmet moje seksualne želje u NN, pa često imam creamed u tkivo nad njima, a sada ovdje su u tijelu ispred mene.
Amaterke

Našao sam nisam mogao pomoći, mene i moje slobodne ruke pala je na moje sada hard penis i dao sam ga par nježan udaraca.
"Vi ste stvarno dojke čovjek se ne Pete?" Holly pitao. "Koliko često sam sjedio na kući pokušava sliku koju, sa svojim hard penis u ruci, wanking po meni, čini mi stvarno mokri, ne Scott?"
Devojke
S tim sam oštro kritizirao fotoaparat Scott koji je poništiti ispred njegove hlače i bio je sjedio sa njegov penis u ruci previše. Našla sam zooming in o Scott's penis. Mine u 5 "je vrlo mala, dok je Scott bio dobar 1,5" i više, kao iu mnogim fotografijama koje sam vidio njegov penis, on je bio obrijan.
Nisam gay, ali sam pronašao sebe bulji u Scott's hard nabodete, nikad nisam vidio drugog čovjeka teško u tijelu prije nego što, a kamoli vidjeli jednog polako wanking.
Scott se zagledao u svoju ženu i rekao: "Hajde, djevojke, omogućuje se one gaćice off i vidjeti kako mokri ste danas, gledajući Pete sjedi tamo sa svojim penisom u ruci."
Moja pozornost i kamere su se vratiti na Holly i smijala se, što joj titties klimati. S prstima na vrhu joj pojas, ona izdvajali daleko od nje trbuh malo prije nego što klizi niz ruku u crnom materijalu. Iako je materijal nije bio vidjeti kroz nije bilo sumnje o tome što se događa ispod njega, kao Holly počela trljati klitoris dok joj s druge strane otputovao natrag gore na svoj trbuh i na grudi, grubo masirati i povlačenjem na svojim golemim bradavice izradu ih čak i teže.
Uz njezinu ruku joj gaćice ona gurnula naprijed materijala i prema dolje pokreta otkrila joj obrijana maca i njezina dugo vitko prstima radili svoj put kroz svoje usne prema njoj ljubav tunel.
Scott dosegla preko i grubo povukla na Holly's gaćice, te ih vuče nad njom dječačkog kukova i dolje joj bedra. Kao što ih je srušena nogu ona ih je slomljen tek toliko da bi sama na klizanje njezina dva prsta u nju maca dok ona nastavila trljati klitoris svojim thumb.
Ja Pomilovala moj penis teže, ali u isto vrijeme nije pokušao da biste dobili previše uzbuđen više kao što sam pokopala film iz Holly's lice, oči zatvorene, duboko disanje, a usta otvorena. Dolje joj boobs koji su sada pinky crvene od toga da bude mauled svojim vlastitim rukama, i joj bradavice potpuno stajao uspravan i o veličini malih grožđa.
Zatim dolje dalje Holly's obrijana utočište, da joj izloženi klitoris se protrlja oko s njom thumb i njezin usne, proširila širom otvorena, otkrivajući unutarnje ružičaste usne kako sama frigged s prstima.
Scott istupi, njegove hlače i hlače desno, on je bio gol, a njegov uspravan penis izgledao masivan u usporedbi s mina. Savijanjem prema naprijed on uhvatio Holly po leđima i prisiljeni svoje velike usne na bradavicama, sisanje i grickanje na njih, ona je držao glavu da joj s rukama dopuštajući Scott snagu svoje prste u njezin otvoreni maca usne i njegov veliki palac na njoj natečen klitoris.
Devojke
Kao što je Scott radio usnama na Holly's tits i fingered joj ljubav cijev Holly me pozvao naprijed. "Uzmi neke snimke izbliza Pete", rekla disao teško.
JA ran svoje slobodno ruka preko moje grudi, a zatim prema dolje na moj hard penis i dao ga stisnuti, prije nego što vuče na to tri od četiri puta stvarajući peckanje u mom jaja.
Prvo sam zoomed u o Scott's usta, svoje velike usne su vukli teško na Holly's silovit teško bradavice i podiže joj kremasti, freckly, dojke mesa gore off joj rebra a zatim kao svoje usne otvorio sam ga snimao, nježno grickanje sve oko nje ružičaste bradavice što joj njišu njezin torzo pa joj bradavice su zategnuta, istezanje joj mali titties da svoj maksimum.
Kao što sam oštro kritizirao dolje joj ravni trbuh došao sam do Holly's obrijana stidne nasip, i kao da je Scott bi mogao vidjeti što sam mogao kroz ekran, on je otvorio Holly's usne sa svojim thumb otkriti joj natečene, rubin roza klitoris i Barbie ružičasta, mokro unutarnji maca usne.
Holly's stidne usne nisu bili veliki, a pitao sam se što su okusili kao Scott grubo protrlja klitoris sa svojim velikim palac.
Jebanje
Dobio sam bliže i dalje, kleknula između Scott i Holly, njegova tvrdi pijetao i loptice cm od moje lice, a ja u zumirana na Scott's prstima. Nevjerojatno tri od njih, duboko u njezinu vaginu, sve do njegove treće zglobove, a zatim se, i onda natrag u, Holly's ljubavi sokovi su blještale na svoje prste u sobi svjetlosti.
Tada Holly ruke trzanje preko kamere i napravio to je način na Scott's penis u erekciji. ona skliznula joj duge, vitke, prste oko njegove vratila oko pola puta prema dolje prije nego masažu u trunka pre-cum nad svojim izložena kacigu s njom palac.
Dalje, kao što je vjerojatno učinio tisuću puta prije nego što je nježno klizila njegov prepucij do njegova zvono kraj i natrag, čineći Scott guše jecaj protiv njezine grudi kao što je on nastavio sisati bradavice
Natrag i naprijed ona polako wanked Scott, vuče njegove prepucij kao čvrsto natrag što je više moguće prije nego što to trljanje natrag do svoje kurvin sin.
Amaterke
Devojke
Kao što sam snimio, Scott i Holly promijenio svoje stavove i Scott's mokri prsti su pušteni iz joj maca kao ona klizila niz njegovo tijelo, joj titties brušenog preko želuca i njegov penis dok je ona kleči ispred njega.
Holly pogledao me i nasmiješio se, a ja ne mogu pomoći, ali zgrabiti moj penis opet i počeo ga milovati u očekivanju. Holly posegnuo i potapšao moje energičan ruku i glasan da me usporiti i čekati. Pogledao sam gore na Scott i on je bulji u nas s masivnim cerenje, zatim podizanje obrve i uhvatio Holly po stražnjem dijelu glave.
Holly se okrenuo svoju pozornost natrag na Scott's penis i jednom rukom počela moždanog udara ga ponovno, kao i druge skliznuo između nogu i počeo masaža mu jaja.
Scott izvukao Holly glavu naprijed, žele gurnuti svoju velikim penis u usta, ali Holly je ostao u kontrolu i pala joj jezik, pokrenite ga oko njegove kacigu i gore na vrhu, uzimajući off drugi dio pre-cum u tom procesu, svi vrijeme ona pomiluje njegove teško vratila i milovala njegova vreći.
Polako Holly skliznuo joj usne preko njegov penis i nježno isisan prije nego što ona skliznula natrag out again. Stručno, i opet je ponovio ovom prijedlogu, svaki put uzimajući u malo više od svoje osovine. Zatim s lizati joj već vlažne usne ona skliznula usta desno dolje svojim penisom i uzeo u dobar 5 "svog 6", ostavljajući joj nos samo kratko od njegove obrijane niže trbuh.
Scott ne treba drugi poziv, i grubo drži Holly glavu, on je počeo da se pumpa usta takvom silinom ona stavi ruku oko svoga magarca da sama držati ga kao ona borila za dah kroz njezin nos.
Dok se to događalo na ona dosegla više s njom rezervnih ruku i nježno je uzeo svoje slobodno uručiti moj penis i stavi ga na jedan od njezinih boobs.
Ja sam sada na nebu, tijelu koji je bio inspiracija za mnoge wank kod kuće je sada u jednoj od mojih ruku.
Nastavio sam film Holly klizna joj crvene usne gore i dolje Scott's dugom osovinom, povremeno dopustiti skliznuti desno od usta kako bi mogla lizati oko kacigu prije nego je on vukao glavu naprijed, tjera svoje hard penis natrag dolje joj grlo na bazi .
Kao što sam pogledao gore, dobio sam glavom i osmijeh odobravanja od Scotta, kao i svoje slobodno ruke nježno cupped jedan od Holly's mekane, kremaste bijele grudi.
Amaterke

Devojke za SEX


Ja ga cupped tiho, a dovoljno labavo da sam mogao osjetiti njezin moždani udar i mekana koža, i čvrstoću njezine zrele sjenica, ali ipak neka se ljuljati kao što je ona joj lice zajebano, i neka tako teško bradavicu četkom lagano preko dlan moje ruke.
Pogledao sam na nju lice i lijepu Holly otvorio jedno oko i namignuo prije Scott rammed njegov penis kao daleko dolje joj grlo što je ljudski moguće i napravio joj geg.
Njezin odgovor je bio da je ne ukloniti, ali da ga malo povući, a zatim cupped joj ruku preko mina i stisnuo ga nategnuti protiv nje male mesnate sisa.
Konačno Scott izvukao, ostavljajući iza sebe trag pre-cum koja se zalijepila za Holly se usne prije nego kaplje dolje na njezine grudi i prstima.
Holly i ja ustala, i opet sam pomiluje moj penis sa svoje slobodno rukom. Scott je pitao mene ako sam uživao osjetiti Holly's tits. JA je uzeo masivni dah, moje bucmast torzo napumpana odmah i odgovorio da je to fantazija ostvariti.
"Sjajno", Scott odgovorio. "Sada ću navesti, a ona će me voziti, a ja vam želim dobiti neki metak od moj penis kliženje i iz nje ljubavi tunela."
Devojke Amaterke

S tim Scott položio na krevet i Holly straddled njegov penis, još uvijek nosi joj čarape i podvezice i njezin visoku petu sandale.
Ja sam kao što sam bio rekao i zauzima mjesto iza Holly's magarca i savijanja prema dolje što sam mogao vidjeti Scott's hard penis klizna uz Holly's mokro i prirodno otvaranje usne. Joj maca tako izgledalo pozivamo nisam mogao pomoći, ali moj penis dati još nekoliko teško vuče kao što sam snimio joj dupe, i njezin prsten. Zatim zooming in i sa masivnim jasnoće, ja ispunjen ekran s Scott's penis i Holly's maca usne dok sam gledao Holly teases njegov šljem s njom usne. Ona je skliznula dolje na njegov probadanja i par njih je dao glasno stenjati kao što je učinio.
Prizor je bio strahopoštovanje nadahnjuje kao Holly onda ići na klizanje joj mokro pićka gore i dolje njegov hard vratilo, u isto vrijeme je pokušao pumpa njegova hips i sile ga sve dublje u nju.
Nakon par minuta sam se preselio, i dalje film, radio sam moj put dolje strana para, Scott je malo trbuh je sad stan, ali za razliku od Holly je vrlo blagi role masti su visi i klimatav u takvim zrelim i seksi način, na način koji ne bi nikad vidjeti u tipičnim porno film sa bimbo, mlade ženke.
Tada sam pokopala film na svojim raskošnim malo grudi, opet lagano poskakivanje i klimatav s njom uspravno bradavice visi okomito. Oni su samo čekali Scott do gore i povucite ih, i gotovo preko telepatije to je ono što on radi.
Amaterke
Jebanje Devojke
Holly podigla samo uspravno i sjede jašući Scott, odskakanje gore i dolje, trbuh joj maleni wobbled u ritam, što je Scott mauled joj teško bradavice. Tada, baš kao što je učinio kada daje Scott popušiti, Holly je jedan od Scott's ruke daleko i zamijenio ga sa mina. S pola otvorenih očiju i duboke breaths su oboje okrenuo mi se i nasmiješio se.
Brže i brže Scott pumpa Holly, i sa sve više i više energije ona bounced oko na njegov penis.
Kao Holly leant leđa, poskakivanje i brušenje joj maca i stidne nasip na Scott's penis i Scott i ja nastavio za masažu i povući na nju titties, dok joj swayed od strane na stranu, zatvorenih očiju i oplakivanje.
Tada iz plave Holly izdvajali našim rukama daleko i skočio Scott ubod.
"Ustani!" ona zahtijeva. "Želim biti na mojim leđima, a mi je snažno tuklo u orgazam."
Devojke Amaterke

Uz to, Scott je dobio i mi se nasmiješio i Holly, on je smješten na krevetu s njom čarapa pokrivena noge draped preko strane i magarca samo odmarao na rubu.
Scott, sa svojim velikim pijetao i uspravno, i užaren crveni iz prethodnog jebeni, preselio između njezine noge i staviti vrh njegov penis na mokro joj usne. U jednom potisak ga odgurnuo sve do kraja svog vratila izrade Holly uzdiše glasno, zabadanje joj grudi dok gripozan posteljina obje strane joj kao što je napeti sama spremna da se grubo shagged.
Ja Pomilovala moj penis u očekivanju i usmjerena kameru na par njih, a zatim Scott počeo. Polako na prvi, ali on je dobio sve brže i brže, klizna njegov penis out skoro pa je došao besplatno, a zatim natrag u ramming Holly's maca čineći ga ušutkati i njen izdisaj.
Sam se preselio u leđa i Scott snimio svoje velike lopte šamar Holly's magarca rupa i slušao mokri zvukove koji dolaze iz njezina ljubavnika tunela.
Zatim se kreće nazad prema naprijed sam gledao na Holly, njezina usta bila širom otvorena, hvata zrak, između nje ugodno jauk. Njezine grudi, s tim bradavicama i dalje tako uspravno, jiggling natrag i naprijed kao što sam Scott prisiljeni u i izvan nje.
Amaterke

Tada se dogodilo, Holly lučnim leđa i napravio najglasniji uzdiše još i Scott napeti sa njegov penis čvrsto fiksnog duboko u njoj, a par njih shuddered.
Ja otprilike Pomilovala moj penis dok sam gledao kroz objektiv fotoaparata, snimio par cumming zajedno prije Holly dosegla preko i grubo gurnula ruku u njega.
Scott nježno gurnula sebe i iz još nekoliko puta jer je završio ejakulacije, a zatim je povukao svoju već polu-šepati, hrabrost pokriven probadanja, a mi rukom da film Holly's usne izbliza.
Sam kleknuo pred Holly, između nogu, i fokusiran i snimio kao ona prisiljena Scott's sperma joj vaginu, ostavljajući to trčanje dolje joj dupe prije nego što konačno curila na posteljinu i tepih.
S tim Scott zgazi naprijed i odmahnuo soft penis u Holly's smjeru. Posljednji od njegova sperma prosuti na nju tits, koja je bila smijeh.
Holly sjeo i pogledao u mene. "Znam da mi je rekao ne dira, ali sam siguran da to neće smetati ako sam ti svršiti, Pete, dok je Scott filmovi"
Ustao sam, moj uspravan penis u Holly očima linija i gledao Scott. On se nasmiješio i dosegla do uzeti kameru od mene i uvela naprijed.
U isto vrijeme Holly umočen glavu prema naprijed i opasan moje zvono kraj s njom jezikom prije povlačenjem daleko i gleda u mene.
"Vi ne znate koliko dugo sam htjela da to učinite Pete. Baš kao što wanking preko moje tits i maca, ja sam se frigged od razmišljanja da vaš mali penis u usta."
Uz to, Holly savijen prema naprijed i ponovno skliznula joj usne desno dolje moj vratilo dok joj nos nestao u moje pubes.
Jebanje
Kao i Scott prije nego što sam bio prisiljen držati Holly glavi, trčanje moj prstima kroz njenu kosu, ali u isto vrijeme sam sebe gurnuo u nju spremni usta. Unutar usta sam mogao osjetiti njezin jezik strelovit oko moje vratilo kao što sam gurnuo i pušten.
Onda nakon samo nekoliko trenutaka sam mogao osjetiti sebe dolaze na čir, i tako bi Holly. Ona je skliznula joj usta moj penis i zamijenio ga s njom ruku i počeo me wank off.
Što osjećaj na moj penis imati takav dama sa svojim vitkim prstima raditi moj penis pa znalački sam mislio.
Nažalost, uz ovu razinu vještine nisam dugo trajati i pucao ravno moj znatan teret na Holly's boobs. Kao što sam učinio je njiho njezin trup tako da sam pokriven i od njih, prije mene vuče naprijed moj penis i wiping off višak na bradavicama.
Najam ići od moj penis je pogledala na Scott i mene i nasmiješio se. "Spunk je stvarno dobar za kožu Pete, zašto ne utrljajte u za mene?"
Nisam čekati drugi poziv i odmah namazani moj toplo, bijelu kremu na grudi prije nego što sam platio posebnu pozornost na nju areolas i bradavice.
Na kraju smo svi ustali i otišli u kupaonicu da se tuš i očistiti prije nego što sam obukla i napravio moj put natrag u moju sobu sa mojom glavom punom fantazija toliko na snazi.

Devojke 

Нема коментара:

Постави коментар